Life

linnéa: äre inte svårt att färga ögonbrynen?:) blev de bra?

De är inte alls svårt att färga ögonbrynen, är ungefär som att färga håret men nu är de ett mindre område och de får inte fara på huden för då syns de ju supermycket. De blev jätte bra, är helnöjd ;)



Godmorgon solstrålar. 
Min morgon har inte varit så god, började med att jag drog ut min underklädes låda, då lossnade ena "haken" den satt i. När jag skulle skjuta in lådan igen så lossnade andra och sen tappade jag hela lådan. När jag fixat den och ska skruva upp locket på deon tappar jag locket som glider under min bänk. Sist så får jag mascara fulla händerna när jag håller på att sminka mig. Undra hur den här dagen kommer att sluta?
Hade såhär på jobbet förra veckan också, då tappade jag ALLT jag tog i. Eller så gick botten sönder på kartongerna så allt for ut på golvet. Inte alls lyckat. 

Nu ska jag ta och fara på jobbet, vi hörs! :)
Mamma och pappa fick blommor av mig förra veckan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback