i remembered each flash as time began to blur

Min natt har inte varit okej någonstans. Somnade väldigt tidigt igår kväll. Vaknade mitt i natten av att kattjäveln skulle ut och klöste på dörren. Tog henne under armen och slängde ut henne från rummet. Letade min vattenflaska som jag alltid har bredvid mig nu för tiden då jag sover men hittade den inte. La mig igen, kattjäveln kom igen och skulle ut. Släppte ut henne. Somnade. 

Nästa gång vaknade jag fem av att telefonen ringde. Mamma gick och svarade. Och de var ett samtal jag varken ville höra eller få. Men nu är det lugnt. Han är på rätt ställe och det känns skönt. 

Jag och mamma åt frukost medans vi väntade på att pappa skulle komma hem. Han kom. Dom åkte till umeå. Jag somnade. Drömde om tv-shop. Värsta läskiga drömmen. Dom på tv-shop visade hur en terrorist skulle börja skjuta och dom testade på mig. Huvvaligen. 

Nu håller jag i alla fall på att baka. Brödet är färdigjäst nu och sockerkakan är i ugnen. Något måste jag göra för att hålla mig sysselsatt en sån här dag. Då är det perfekt med bakning! :)



Kommentarer
linnéa säger:

jobbig natt, hoppas den kommande natten blir bättre för dig! och HAHA att du drömde om tv-shop :D

2011-09-20 | 16:09:31
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback