förkyld

snor, host, harkel, snor hort, harkel. De är ungefär så jag låter just nu. Förkylningen är ett faktum. Huvudet är stort som en basketboll så hjärnan går inte på högvarv kan jag lova. Jag kan ju berätta ett exempel: Jag skulle gå in i en galleria här i stan, vintergatan, så får jag in i glaser istället för igenom dörren. Vettefan vad jag tänkte med då. Lite pinsamt men lite småkul. Var då tvungen att skratta högt åt mig själv. 

Annars idag så har jag som ni kanske förstått varit i stan. Övningskörde i rusningstrafiken samt att de är omasfaltering på viktoriabron då är de ännu mer trafik i stan eftersom alla ska ta andra vägar och det blir bilköer osv. Väl hemma käkade jag och sen kom matilda och vi gick till stallet och fotade hästarna. 

Imorgon blir det att dra till stallet och fota hästarna ännu mer eftersom vi inte fick superbilder. Sen blir det jobb till 20.15 för att sedan dra på personalfest.
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback