du har inte en aning, du har inte en aning

Godkvällens!

Dagen blev inte som jag tänkt. Utan den bestod av jobb. Blev väckt kring nio av att chefen ringde och ville ha mig att jobba klockan elva. Så det var bara att he sig upp, göra sig klar, ut med hunden och sen iväg. Okej, ska jag vara ärlig så låg jag kvar i sängen en timme till. Men de kan vi ju som vara lite tyst om.

Jobb till kvart över åtta ikväll. De gick helt finfin på jobbet. Packade upp godiset på kvällen och de är typ bäst att packa upp. De blir så fint när man packat upp och allt är ordning och reda. hehe. 

Hem. Möttes av en superglad mamma, som varit borta hela veckan. Och hon har hunnit vara inne på IKEA så hon var överlycklig att få komma hem och ställa i ordning. Hon dansade till och med för mig. Gullmamma:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback