Don´t need a reason

Dagen började vid halv nio första gången med snoozade till sjugo i istället. Samtidigt får jag ett sms av Linnea att hon är på väg till byn. Rusar upp och slänger på mig ett par kläder. Tar hunden under armen och kilar iväg till konsum. Där möter jag Linnea och v går en liten sväng. Stannar hos mig och dricker en kopp kaffe och sen drar hon vidare. 

12.30 idag åkte jag till stan. Pluggade körkortsteori med felle och sen drog vi till hennes lägenhet och chillade lite. Jag skulle ta bussen som går strax efter fyra hem till bureå. Men tio över fyra kollar jag på klockan. Så missade den och fick ta nästa. Och självklart ska de regna som mest när jag ska gå in till stan. Dessutom får jag springa sista biten för att hinna med den förbannade bussen. Gud vad jag hatar att springa till bussar. Men de påminner mig om Umeå då man jämt och ständigt fick springa till bussen. 

Resten av kvällen blir att chilla framför teven troligtvis. :)

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback