don´t give up

Blev väckt av att pappa sprang genom huset i morse, klockan var inte ens nio. Min dörr stod öppen, eftersom Notus alltid öppnar den på morgonen, och han sprang med elefantsteg förbi min dörr. Sen skriker han i telefonen för andra gången på morgonen. Kan ju lova att han inte var så popular när jag väl orkade kliva upp! Men de gick över senare eftersom jag fick åka med han till stan lite senare. Så dagen har mest spenderats i staden Skellefteå.

Där satt jag och Felle på körskolan och pluggade till klockan tolv. Därefter drog vi mot Älvsbacka och deras, Felle och Andreas, lägenhet. Jätte fin, förutom alla hål och fettfläckar på väggen. Men den kommer bli jätte fin! Jag och Felle satt och snacka på deras golv i någon timme innan jag var tvungen att ta bussen hem.

Hemma bakade jag egna tortillabröd. Dom blev inte så jätte bra i formen men i smaken. Mums fillibabba säger jag bara. Ska helt klart göra tortillabröd fler gånger.

Kvällen har spenderats med kusin. Promenerat och snackat en massa. Vi såg ett avsnitt av sons of anarchy också. Men nu är jag hemma och ska strax gå och sova. Kommer blki en lång men rolig dag imorgon! :)

Godnatt!


Någon gång, någonstans möts vi åter igen! <3

Kommentarer
linnéa säger:

hahah kul med din fader :D lät spännande om din morgondag!!

2011-09-10 | 12:01:42
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback