:)

Efter att jag köpte ny dator har det inte gått att blogga på improveme.se. Och nu idag gav jag upp. Jag orkar inte tjaffsa med sidan så jag återvänder hit.

Nu tror jag alla mina närmsta vänner vet detta så nu skriver jag ut de här så resten får veta. På torsdag drar jag till Norge. Jag tänker försöka få ett jobb i Bodö och befinna mig där över vintern och kanske sommaren beroende på hur det går med jobb. Om jag inte får något jobb kommer jag återvända hem till Skellefteå. Men förhoppnignsvis får jag ett jobb. Just nu väntar jag bara på ett papper från polisen i kiruna sen kan jag dra. :)

Men nu ska jag göra lite nytta, packa, skriva handlarlista osv.

Vi hörs! :)


En bild från i fredags kanske, Slöade jäkel efter en stressig dag. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback