taggad. glad. allt liksom

lite smått irriterad, less och bekymrad.




Denna bild är typ min favoritbild just nu. Den befinner sig på mitt skrivbord på datorn och jag blir alltid lika glad varje gång jag ser den och skrattar lite för mig själv. Dels för att vi är så galet taggade och för att det var på P&L.För att det var sjukt kul där. och alla artister/grupper. alla människor. och jag ser galen ut i ena ögat medans jag ser super taggad ut i de andra. och hela bilden utstrålar en sjukt bra känsla. jag blir bara tokglad av den. 



Kommentarer
linnéa säger:

ÄLSKAR.BILDEN.SÅ.MYCKET.ATT.OJ.



men boo för irriterad, less och bekymrad :(

2011-11-08 | 11:09:04
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com
angelica säger:

hahahha grymt skön bild! :D ni är så fina ni två :)

2011-11-11 | 18:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback