Hope

Godmorgon på er små!
Jag har just klivit upp, eller nej, de har jag inte alls. Jag bytte bara plats, från sängen till soffan. Riktigt skönt måste jag säga. Dessutom är tjejerna iväg på jobb och ludde sover. så jag är helt själv uppe vilket är så himla skönt och avslappnande på något sett. 


En mobilbild. Tog lite kort igår när jag väntade på bussen från jobbet. Där jag var och jobbade var det fullt med berg. Helt galet sagolikt vackert. Även om bilden inte får med de vackra riktigt så kanske ni ändå kan förstå hur vackert de är här!

Och lite på tal om igår så måste jag ju berätta om att jag såg en Örn när jag gick från stan till lägenheten. De är rätt mäktiga djur måste jag säga och jag blir alltid lite tagen när jag ser dom. På senare tiden har jag haft turen att se flera stycken. :)

Sen måste jag bara klaga lite över flygplansen vi bor bredvid, vi ser tornet från lägenheten och landningsbanan är typ 400-500 meter härifrån. Man vaknar alltid när ett plan landar eller lyfter. Väggarna och golvet skakar ibland. Och då är det av vanliga passagerarflygplan. Men nu dom senaste dagarna har Jas plan börjat flyga. Ni vet ju hur mycket de hörs när dom flyger ovanför en, tänk er då hur mycket de låter här när dom landar och startar. Då kan vi snacka om att de HÖRS. Man blir typ döv. Och de är ju inte ett plan som åker iväg, utan de är typ 5 stycken nästan samtidigt. Och en stund senare åker de iväg 5 stycken till. 

Nu ska jag sluta klaga och börja klä på mig. Tror jag ska ta och cykla iväg till city nord och gå i affärer. Är toksugen på att handla nya kläder. Handlade dock en ny stickad tröja igår. Men är ändå inte riktigt nöjd. Vi får väl se om jag kommer hem med något. :)

Ha en bra dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback