Spöken eller inte



Det är något med den här lägenheten eller egentligen med hela huset. Man känner sig bevakad hela tiden. Speciellt i mitt och Ludvigs rum. Och en kväll när vi skulle sova förra veckan låg jag med ansiktet mot väggen då jag kände någon peta mig i nacken. Och i morse kändes det som om någon satte sig på mina fötter. 
Jag vet inte om det bara är inbillning eller om det faktiskt är så att det finns någon/något här i lägenheten. 
En annan grej som hände i dag var att någon gick i lägenheten ovanför våran. Ni tänker då säkert att det bara är den som bor där som gick. Men nej, den lägenheten har varit tom sedan vi flyttade in här. Och när jag och ludvig gick ut cirka 10 minuter efter att vi hört stegen så var det släckt där och lika tomt som alltid. Vi hade inte hört någon dörr öppnas eller stängas som vi annars alltid hör när någon kommer eller går. 
Som jag skrev här ovan är det kanske bara en inbillning, men konstigt är det ju i alla fall. 

Nu ska jag se idol, ni som ska ut får ha det så himla kul och ni andra som ska stanna inne får ha det så mysigt framför teven! :)

Kommentarer
Felle säger:

Om det är spöken eller andar så verkar de ju i alla fall vara snälla sådana som inte vill er illa. Så ni behöver i alla fall inte vara rädda :) <3

2011-11-27 | 20:00:09
angelicaaa säger:

vad läskigt :O tänk om det spökar där :O :O

2011-12-02 | 13:19:42
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback