jag saknar dig mindre och mindre

Fredag: Jag klev upp kring 15.00. Gjorde oss därefter klara och gick till coop för att veckorhandla. När vi var klara där gick vi hem igen och började laga mat. Jag och Ludde gjorde potatisgratäng och fläskfile med någon sås som Ludde gjorde. Det var jätte, jätte gott! Facebookade lite med mamma och pappa medans maten var i ugnen. Försökte snacka med notus också men han var allt för trött för att vilja prata med mig. tokvovve! <3 Sen såg vi idol, och fy tusan så bra att andré åkte ut. Nu är det nästa bara bra kvar. Sen såg vi The X Factor resten av kvällen/natten. Vi  gick och lade oss klockan 5.00 imorse och somnade vid 6.00. :)



Lördag: Jag vaknade 12.30 idag men orkade inte gå upp förrän 14.30 kanske. Jag har verkligen börjat älska att ligga kvar i sängen och bara dra sig. Se lite Weeds och halvsova. Jag och Ludde har nyss varit på affären här närmast (Rema1000) och handlat lite ljus och snacks till ikväll då det är Så ska det låta på teven som vi ska slöa till. Sen blir det väl som vanligt The x Factor till någon gång inatt! 

Som jag sagt förut så händer det inte så mycket här i Norge. Kan inte vara så intressant för er att läsa om typ Ingenting. Vi får se när nästa uppdatering kommer. Kan ta några dagar. Men jag finns på facebook om ni undrar någonting. Ha det bäst tills nästa gång! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback