hehe

Jag har suttit på bussen sedan 10.00 idag. Jag är grymt less för tillfället men vi har bara en timme kvar ungefär så det ska nog gå vägen. 
Jag har sett Kung Fu Panda 1 nyss, rekommenderar den verkligen. Så himla kul och söt film. Eller pandan är söt så jag dör. Han är så tjock och klumpis. Och han floppar med sin mage, haha trodde jag skulle skratta ihjäl mig varje gång han gjorde så. Jag ska ta och se andra filmen någon dag också. Jag ska bara hitta USBet som är någonstans i någon av väskorna. 

Vi hörs senare!

Adjöken!

Kommentarer
Jossa säger:

Får du tråkigt i norge får du sms terra mig, jag lovar (A) jag ska försöka underhålla dig :D

2011-11-03 | 19:32:10
linnéa säger:

AWESOME FRIEND :D hoppas det känns bra där borta!

2011-11-03 | 23:32:34
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback