En blick som ger en chans

  • Huvudvärk mest hela dagen. Tidigare idag hade jag grymt ont och låg ett tag i sovrummet, lyset släkt och ville mest bara vara i en annan kropp än min egen. var nära på att spy flera gånger men gjorde de tack och lov inte.
  • Vädret idag är väldigt konstigt. För det första så blåser de typ storm, och som alltid regnar det. Men ibland kommer hagelskurat som inte är att leka med. Och när vi cyklade till citynord blixtrade det och åskade. Det är som allt på en och samma gång. Jag förstår inte riktigt vädret här i Bodö.
  • Snart kommer vår hyresvärd också. Vi ska betala sista hyran. Känns tråkigt men ändå bra. Tråkigt just för att jag har haft himla skoj här. Tiden har gått så sjukt fort, jag har snart varit här i 4 veckor men det känns som om jag varit här i 1 vecka. Men det känns bra att komma hem till familjen och vännerna, och att det är jul snart, då vill jag vara hemma. Jag har inte firat jul på 2 år och denna jul kommer bli så himla mysig. Så när jag kommer hem börjar julen med en massa julbak. Men de får ni ta del av senare. :)
  • Nu ska jag se bonde söker fru som har blivit ett måste här. Hehe.

Kommentarer
angelicaaa säger:

har du inte firat jul på 2 år? :S

2011-12-02 | 13:18:13
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback