Chocktillstånd

Jag kan inte riktigt fatta att klockan snart är halv tre och jag har nyss klivit upp. Det är helt sjukt. Hemma i Sverige kliver jag upp mellan 9 och 10. Till och med när jag inte behöver gå ut med hunden. Ibland händer det till och med att jag är uppe klockan 8 på helgen. Alltså jag är i chock! 

Och tiden går så himla fort här. Man kliver upp där mellan 13-15. Och nästa gång man kollar på klockan är den kväll. Och man inser att man knappt har ätit något. Men det är kanske för att man kliver upp så sent. Jag vet inte. 

Men nu ska jag gå och duscha sen ska jag gå till coop och handla litekryddor. 

Adjöken! :)


Saknar er två! <3

Kommentarer
Felle säger:

Hehehe kan ju inte påstå att bilden är så fin men okeeejj (a) xD

2011-11-08 | 15:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback