-

Jag har jobbat på ett sånt trevligt dagis idag. Jag hoppas att jag får vara där fler gånger för jag trivdes så himla mycket. Men det verkade som det så jag får hålla tummarna. 

Annars så rullar allting på, för det mesta. Jag har fortfarande en stor ångest som bara ligger och trycker. Jag blir inte av med den, men så kan det vara ibland. 

Imorgon blir det i alla fall inget jobb, vad jag vet nu. Det kan ju hända att  jag blir inringd imorgon på morgonen som jag blev idag. 

Nu ska jag lägga mig och se klart gossip girl. 




Kommentarer
linnéa säger:

hur hittar du till alla ställen där i norge, om de ringer in dig på morgonen? det är ju skitduktigt!! :)

ta hand om dig!

2011-11-25 | 09:00:33
Bloggadress: http://littlemuddled.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback