Tre olika snack

Något jag verkligen älskar är broccoli och sparris. Det är två grönsaker jag nog kan äta hur mycket som helst av. Så jag kokade mig just lite broccoli och sparris som jag knaprar på för tillfället samtidigt som jag pluggar.

Jag är otroligt trött. Efter en dryg veckas dålig sömn, jobb som jag bara stressat runt på, en massa skola och allt så. Jag är verkligen inte van att vara vaken till efter 12 på skolkvällar men på senare tid har jag inte kunnat sova här i umeå. Och jobbet har varit otroligt stressigt, har varit jätte mycket folk ditan och ditan. Så nu orkar jag knappt något, jag vill lägga mig och sova klockan 18 på kvällen. Men när jag väl lägger mig ner senare är jag piggare än någonsin. Dessutom finns en förkylning i kroppen som inte gör de bättre. Menmen, som jag brukar säga - det blir alltid bättre:)

Och provet imorgon. Vad ska man säga. Jag kan de - tror jag. Men jag orkar inte plugga vidare. Så man får väl bara hoppas att det inte är allt för svårt så jag kan klara de. Orkar inte med ett till omprov!


Kommentarer
linnéa säger:

du orkar och jag tror på dig, snuttan!!:D

2011-05-04 | 08:36:31
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback