Uppdatering av första sidan

något jag kan tycka är intressant det är blogg.se förstasida, ni vet där man loggar in. dom lägger upp små bilder och lite text med en rubrik. varför jag tycker de är intressant vet jag inte. för oftast brukar jag inte hitta något vettigt att läsa där. men de är som lite små kul ändå.
men då kommer problemet. på helgerna uppdaterar dom inte den där speciellt mycket.
jag klickar in på sidan, hoppas på att det har hänt någon förändring. men nej. ingenting har hänt och jag blir så himla besviken.
de är lite som en tyngd inom mig när dom inte lagt upp något nytt. men när dom laggt upp något så jäklar skiner solen igen.
Nu blir det skola. Och eftersom det är måndag idag så betyder de att DOM UPPDATERAR SIDAN IGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback