take me back to the start

Pluggandet är klart - typ. Skulle vilja plugga lite till men min hjärna står still och jag tror ändå jag kan det hyfsat. Ska nog istället rätta rapporten som jag inte behöver tänka något på utan bara radera flytta - klart.
Åh på tal om rapporten, linnéa har ritat en massa finfina bilder. Två människor och ett par ben, eller är typ från midjan ner till fötterna så är det en bajshög mellan. HAHAHAHAH avlider för en stund. xD
Och jag lyssnar på mycketmycket bra musik just nu. Dock delar jag inte med mig för jag tänker inte vara snäll.
Jag säger också såhär som nalle puh:
Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.

Han är rätt klok den där björnen :)

Kommentarer
linnéa säger:

du och puh är kloka, indeed!

och jag vet du älskar det jag ritar ;)

2011-05-16 | 21:35:42
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback