svansrotens mittpunkt i en leverpåse

Godmorgons, det var någon dag sedan jag orkade skriva ett litet inlägg. Men nu så är jag på banan igen kan jag meddela.
Denna morgon har varit lite speciell mot för alla andra mornar. För er som inte vet pendlar jag i veckan (förutom idag då jag kommer att sova i umeå) och då brukar jag stiga upp 05.30 men igår valde jag att ställa klockan på 05.00 istället och fara ut med min lilla vovve på en cykeltur 5 på morgonen. Så det är vad jag gjort. Sen blev de ju alla vanliga sysslorna, så som att käka frulle, sminka, sätta upp håret, packa de sista osv. Helt okej morgon kan jag tycka ändå. Och efter cykelturen så blev jag aspigg, får hoppas de håller i sig heela dagen fram till läggdags.
Nu ska jag plugga - Adjöken

(Och linnéa, jag kan inte kommentera din blogg!!!!)

och en till sak till alla: JAG HAR FÅTT TVÅ TIMMAR EXTRA PÅ SPOTIFY!! INTE HELT FEL KAN JAG LOVA! någon fler som har fått de? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback