rubrik

Godmorgon världen.
vaknade 07.20 imorse, halvsov tio min till, då hoppade notus ner från min säng och mamma kom in och började snacka med en glad röst. då tog jag mitt täcke och kudde och slängde mig i deras säng för att se tv. fast efter en stund ville mamma ha frukost så då fick vi alla he oss upp igen och börja slita våra sängkläder ur sängen och hänga ut och sen laga frukost.
efter frukosten hjälpte jag pappa att sätta på nya tassar på barstolarna sen åkte mamma iväg och jag gick ut med notus. han höll på sticka för mig för det bor ett rådjur där jag gick fast jag lyckades ropa fast han. blir alltid lika glad när man lyckas göra de.
nu har pappa åkt upp till stan också för att handla lite saker till altanen så jag är helt ensam, förutom notus då. jag ska snart gå ut och plantera ner lite gräslök och sen ska jag gå och handla till middagen ikväll. Senare blir det nog en lång skogspromedag också.

Kommentarer
Malin säger:

Det är en kille som heter Aimon som jag ska träffa. Är 90a, bor på Liljansberget. Har en labrador som heter Viggo.. Grymt fin är han!

2011-05-07 | 11:38:39
Bloggadress: http://malinjosefine.tumblr.com
Syrran säger:

Alltså hans huvud passar verkligen inte till hans kropp. Det syns väldigt bra på den här bilden

2011-05-08 | 08:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback