ni suger men jag hoppas vi kan vara vänner ändå

Jag ska säga er en sak:
NI SUGER JÄVEL PÅ ATT KOMMENTERA, ni bara besöker och besöker men lämnar inte ETT enda spår i ALLA dessa inlägg jag skrivit idag. jag är riktigt jävla besviken på er.

nu har jag fått ut lite aggressioner (stavning?). hoppas ni inte blev allt för sura på mig.
Jag: Kan vi vara vänner?
Ni: ..
Jag: Snälla?
Ni: ...
Jag: snälla snälla snälla?
Ni: NEJ!!
Nehe. vi säger väl så.
även om ni är lite små sura på mig så kommer ni återkomma - jag lovar er.
Ni kan inte hålla era små nyfikna ögon ifrån min lillblogg,
he-he-he-he-he
Adjöken!

Kommentarer
angelicaaa säger:

men :O ska du säga :P jag brukar då kommentera din blogg mer än vad du kommenterar min så pytsan men jag vill ändå vara din vän ^^

2011-05-17 | 14:51:43
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback