negg negg negg

jobbat 12-18.30. hem. käka. ut med notus. tevetittande. surande. mer tevetittande. och nu ligger jag här i min säng och surar. alla andra har också gått och lagt sig så jag surar ännu mer. känner mig less på det mesta här i livet. och vill bara komma bort från allt vad heter skola. jobb. människor - speciellt dom som får mig att må riktigt dåligt. jag är less på att inget följer min väg, det är jämt och ständigt motgångar - ungefär.
ska sluta negga här på bloggen nu.
imorgon är det en nt dag, det betyder nya tag och bättre tider. man får ha neggstunder också (även om mina är rätt många, och rätt ofta. men jag skiter i de, jag skiter i vad folk tycker om de) hejdå.

varför?
varför?
varför
Kevin, du anar inte hur otroligt mycket jag saknar dig
igår
idag
imorgon
alltid
förevigt
nu
och
i framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback