listalistalista

Vad ska du göra ikväll? Sova som en get.

Vad gjorde du klockan två inatt? Vaknade av min hals som skrek av smärta, den hade inte de lätt där ett tag

Kan man vara vän med sitt ex? Beror på hur de slutar

Nämn någon som gjorde dig glad idag: Skruttis:)

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Sådär

Vilken är din favoritplats? Stugan

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Nepp..

Kommer du bäst överrens med personer av samma eller motsatt kön? beror på personen

Vad gillar du för musik? allt som jag vill lyssna på gillar jag

Vad är det roligaste du har gjort i veckan? Oj, roligaste. dryga mot linnéa kanske. kommer inte på något annat :p

Vad fick dig senast att skratta? Pappas lilla sång

Vad fick det senast att gråta? Vet inte riktigt.

Har du förlorat en familjemedlem? Nej,

Vem är det mest synd om? Idag är det mest synd om angelica faktiskt :o

Vem åt du senast hos? Farmor och farfar

Vem vill du vara med idag? Inte med någon, jag sover hellre

Vad ser du mest fram emot? England

Vad händer på fredag? Vetrinären, körlektion. Sova

Vad händer på lördag? Dop kanske

Vad händer på söndag? Bilåkande, luddeträff

Vill du ha en pool? Ja varför inte, :D

Har du många kompisar? Nej inte precis och tack och lov för de, hur skulle man hinna träffa alla om man hade 100 stycken. oj så jobbigt.

Vars vill du helst fara just nu? Turkland, England, USA

Om du fick fara, vem/vilka skulle du ta med dig? Dom som ville med

Vad äter du helst nu? Ett stort fett köttstycke, nej skoja. jag är rätt mätt och belåten men det skulle sitta fint med ett glas vatten. Kan du komma hit med ett?

Vad gör dig lycklig? Fint väder, fina vänner, fin vovve

Idrottar du? Gymmar då och då, men för tillfället har det inte blivit på två veckor. skämmes tamigfan.

Vad är roligast i skolan? el friendo

Tråkigast? Samhälls

Vem ringde dig senast? Mor:)

Vem ringde du senast? Min chef

Vem smsade du med senast? linnéa

Vem ska du sova hos nästa gång? Men fråga inte mig, de får vi väl se när den dagen kommer ditt pucko!

Vem av dina kompisar är:
Snyggast? Jag
Roligast? Jag
Spårar mest? Jag, eller så skulle jag säga att ludde och linnéa spårar ungefär lika mycket. Mycket roligt!
Kan du alltid skratta MED? Mig själv
Kan du alltid skratta ÅT? Mig själv + alla andra.

Vad ska du göra nu? Slå på musik

Känner du någon som har samma namn som dig? Ja, flera stycken. Era små tjuvar. hehe 

Vars vill du bo? USA, England, Skulle nästan kunna bo vart som helst utom bureå, skellefteå och uppåt

Någonting i ditt liv som du är missnöjd med? Japp, en hel del

Vad heter din pappa? Far

Vad heter din mamma? Mor

Vad heter ditt/dina syskon? Syster

Om du får en önskan, som du vet slår in, vad skulle det vara? En flytt och massa pengar.

Kommentarer
angelicaaa säger:

ååh ja det var faktiskt synd om mig den där dagen :/ jävla fågel :O

2011-05-28 | 10:15:49
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback