Light

De senaste dagarna har varit helt okej. Jobb, grillning, bästa vän, fotboll, solning, fint väder, stugan osv. For aldrig till Umeå på kulturnatta för jag orkade inte, var (och är) helt jäkla trött och jag längtar som en tok tills turkland så man kanske kan vila upp sig för just nu har jag bara lust att lägga mig ner och sova några år. Men gårkvällen blev ändå bra. Drog till Victor och grillade med trevligt folk, där spelade vi mario och på kvällen när dom hade fått i sig lite dricka gick vi ut och spelade fotboll till typ 1, då drog vi hem.
Och dagen har bestått av att städa min stuga som jag "renoverade" (målade om och byggde nya sängar) förra sommaren. Jag är toknöjd över den. Sen har jag varit en sväng till stan för syrran skulle på Arken och köpa kattmat så jag hängde med för att köpa ett halsband till notus men blev ett ben istället då halsbandet kostade 145 spänn vilket jag inte tänker lägga ut. Får hitta de någon annanstans där de är billigare.
Nu ska jag ta och lägga mig och se någon film som går på teven. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback