It all seemed perfect, But there are moments when I feel nothing at all

Gårdagen var ett rent helvete förutom när jag träffade en 9 veckors valp som var helt juvlig. jag längtar tillbaka till notus valptid. den är så mysig.
och inatt drömde jag en kul dröm + en mardröm där en människa blev mördad - inte kul.
vaknade för en stund sedan och insåg att det var ovanligt tyst hemma. mamma och pappa är ute och går.
och jag tror jag ska sova vidare en stund till.
Godnatt!


lillmimmi har sovit hos med inatt vilket inte är så vanligt.

och nu kom päronen hem så blir inget mer sovande.
Goddag istället!

Kommentarer
angelicaaa säger:

varför var gårdagen dålig? :/

2011-05-08 | 19:51:17
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback