I can't find the words to explain,

jag tror att psykopater dras till mig. jag hamnar alltid med någon psykopat på bussen. idag var det en som hade en bild på jesus som satt och gungade fram&tillbaka, från sida till sida hela bussresan på 2 timmar. dessutom lät de som om han grät fast han inte grät. han var hur mysko som helst.

men annars har dagen sett ut såhär:
 - grafisk kommunikation
 - sola
 - grafisk kommunikation
 - lunch
 - bollspelande på rasten
 - Naturkunskap
 - Stan några minuter med linnéa
 - Buss med en psykopat
 - Shoppat studentskor
 - ätit middag
 - övningskört
 - kommit hem
 - gosat med vovven
 - och nu är jag här
 - och nu säger jag Adjöken! :)






jag saknar dig så otroligt mycket min vän <3


Kommentarer
slurken säger:

haha hur luckas du hamna med sana manniskor!! stackare.. dock KUL med skorna :D

2011-05-13 | 00:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback