Heaven

De mesta börjar bli klart i skolan. Har bara två saker kvar och imorgon avslutar jag den näst sista. Känns riktigt bra att skolan snart är slut. Sedan kan man göra exakt vad man vill. Mina planer är:
  • Flytta till farmor och farfars lägenhet när jag kommer hem från turkland
  • När gammelpäronen kommer tillbaka till lägenheten och jag inte kan bo kvar där längre ska jag försöka hitta någon egen lägenhet
  • Jobba på Konsum, i sommar
  • Åka till Peace&Love och parta loss
  • Söka barnjobb ex. på dagis osv
  • I Augusti/september dra på en resa
  • Förhoppningsvis jobba en del i höst
  • Efter nyår dra till England och jobba
Känner att livet är på G. Trotts allt som hänt så tar jag mig vidare, och efter helgens händelse så slipper jag släpa på en idiot och kan ta mig vidare ännu mer. (Det är bara du som förlorar på detta)



Kommentarer
sorken säger:

ditt liv låter ju väldigt bra planerat :)

fan vill också veta vad ja ska göra efter skolan

2011-05-31 | 19:11:21
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/
sorken säger:

1. tell me something i don´t know ;)

2. alltid :] vill inte visa det för folk bara :]

3. I will ;)

2011-05-31 | 19:30:43
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/
Felle säger:

Nu har jag missat något :O

What happened this weekend when I was in Denmark? :O



Tell me på torsdag! <3

2011-05-31 | 22:46:32
Malin säger:

Det där med England lät ju inte helt fel! Ja, jag ska iallafall plugga på Strömbäcks folkhögskola till hösten och sen plugga vidare utomlands, helst Nya Zeeland! Syrran drar ju iväg för att plugga ett år i USA så jag har motsvarande innestående för mig sen då jag är fullt frisk så att säga :)

2011-06-01 | 16:04:13
Bloggadress: http://malinjosefine.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback