Good

Godagens, godkvällens, godnattens, godmorgens. Ja kalla den här tiden vad ni vill. Uret står i alla fall på 21.30 för tillfället och jag sitter med ett papper i näsan. Varför undrar ni säkert? Jo, det är såhär att snoret rinner konstant därför har jag valt att täppa igen näsan en stund så papperet får samla upp en del snor så kanske det slutar rinna. Smart idée, Jatack!
Vad har jag gjort annars idag då?
Jo började med att jag vaknade 06.50, far ut med hunden och sedan upp till staden Skellefteå för att traska in hos vetrinären med skruttis. Är där till till någon gång. 09.40 har jag körlektion som går galant. Och sen hem igen. Vid 14-15 somnade jag till just före 17. Riktigt skönt.
Och vad gör jag nu då?
Nu har jag sett Så ska det låta och nu försöker jag, syster och mor min komma på hur vi ska se filmen vi tagit hem. Red Riding hood. Vi får se hur det går. För nu säger jag Hejdå till er småtroll. Hejdå!



Kommentarer
angelicaaa säger:

va den filmen bra? :O och hur var det med notus, vad var det för fel på honom?

2011-05-28 | 10:13:19
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback