Fun

Hemma från skolan idag. Åkte med tolv bussen till bureå där farfar kom och hämtade mig. Somnade i stugan och nu känns det bättre. Dock har jag tagit en lite tablett kan bero på de. men vi säger inte att det är på grund av tablettisen utan att jag faktiskt håller på att bli friskare. :D

Vidare i filmvärlden. och på tal om de:
Till linnéa:
- Jag har börjat se gossip girl nu och jag har tydligen sätt mer än vad jag sa till dig. Jag är på avsnitt 8 nu och de har jag sätt. :D


och när man snackar om gossip girl kan man ju inte låta bli att ladda upp en bild på seriens snyggaste man. eller det är typ världens snyggaste man. men man låter så himla gubbigt, jag säger kille istället. även om de låter lite för töntigt för denna varelse. där har vi ordet. varelse. fast på ett positivt sätt.
Adjöken!

Kommentarer
angelicaaa säger:

jag hoppas att du blir bättre hjärtegull :)

2011-05-26 | 18:15:38
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/
linnéa säger:

du är frisk till måndag, m'kay? krya vargen!

och BRA, se klart allt nu så kan vi prata massa skitsnack om gossip girl :D

2011-05-26 | 21:11:26
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback