But I'm holding you closer than most, 'Cause you are my heaven.



har varit ute på en cykeltur med skruttis ikväll och sen la jag mig framför teven och såg så ska det låta med mor och far min. men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. funderar på om jag ska lägga mig i mamma och pappas säng och se twilight som går på ettan eftersom jag inte har något annat vettigare för mig. helst skulle jag vilja lägga mig i min säng och se teve för att sedan slumra men eftersom jag är så klok och inte har någon teve på mitt rum så går ju inte de. (det är typ första gången på 19 år som jag vill ha en teve på rummet;)) men jag får slumra i föräldrarnas säng istället och okuppera den. mohaha. enda rätta.
Slut snackat nu.

Godnatt för er som tänker sova nu och godkväll för er andra som tänker vara vakna och roa er med fylla, umgänge, spel eller vad ni nu håller på med!

Adjöken!


Kommentarer
Malin säger:

Jag menade din klänning :) Vet du, jag ska på dejt med en kille på måndag! Hihi! Kul va?

2011-05-06 | 22:41:04
Bloggadress: http://malinjosefine.tumblr.com
angelica säger:

Lät som en skön kväll :) och du är duktig du som klarat dig utan tv på ditt rum i 19 år :O

2011-05-07 | 00:06:31
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback