bra idag

Sammanfattningsord om dagen:
  • Skratt i massor
  • Lunch = pizza (eftersom skolmaten tog slut)
  • Redigerade alla bilder till gk:n (förutom dom som jag ännu inte tagit)
  • Utekäk som var riktigt mumsigt
  • En present
  • Presenten innehöll ett finfint halsband som det står Life på. Enligt ledarna representerar ordet personen, någon som kan hålla med om att mitt ord passade mig? Inte, nähä. Men de tycker då jag. :)
  • Bussresan hem, eftersom den tog så himla kort tid, annars tycker jag att dom där 20-25 minuterna kan vara väldigt dryga. Jag höll till och med på att missa min hållplats vilket aldrig har hänt nästan.
  • Just ja, jag fick välja ett gossedjur från "mötesplatsen", jag valde en rosa liten gris (fast de inte är en gris men jag kan inte komma på vad det är för djur) med ludd på fötterna. Namnförslag till han? (och ja, det är en hane, hur kan du veta de då tänker ni. Jo, såhär är det, jag vet de eftersom jag är hans ägare och då vet man sånt)
  • Och nu tillslut så sitter jag i min lillsäng och ska se ifall jag kan göra något skolarbete - annars blir det bokläsning och packning.
Adjöken!



Kommentarer
angelicaaa säger:

tack och bock din lilla filur :) alltså till att du håller tummarna för mig :)

2011-05-18 | 11:57:18
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/
sorken säger:

du kan döpa din "gris" till luddis ;) efter som han är så luddig om fötterna hanses :P^^

2011-05-18 | 12:57:17
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback