blommor har också sin glans, men hundägare inte

kopierar min status på facebook för jag orkar inte skriva om de:

varför är det svårt för vissa människor att hålla koll på sina hundar? Och om ni inte kan ha hundarna lös utan dom springer fram till andra. KOPPLA HUNDARNA FÖR I HELVETE! visst om de händer 1-2 gånger men när de börjar bli varje gång blir jag jävligt less. och när era hundar börjar jaga mig, min hund eller andra hundar/människor måste ni väl tänka om ert val av att ha hunden lös annars har ni ju något fel i skallen!

som sagt, jag är jävligt less just nu på bureås hundägare!!

till något annat:
- Dagen: blir först till skolan, sen stadshuset för att efter de gå ner till el vattno och fika. trevligttrevligt. :)
- Musik: min vän linnéa la ut en kille på sin blogg som gjorde covers och jag har helt fastnat på han, tycker han är otroligt duktig så nu lägger jag också ut en låt med han:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback