where were you when everything was falling apart?

hahaha. mamma berättade en rätt rolig sak för mig idag när vi höll på stöka bort middagen. mer får ni inte veta. ;)

känner att jag är jätte efter i skolan. måste göra alla instuderingsfrågor till samhällsen, måste svara klart på frågorna till religionen, måste göra klar NKn, måste sätta ihop kokboken till i helgen. dessutom måste jag plugga till körkortet. något less. fast imorgon ska jag göra typ allt. nej, men i alla fall samhällsen och NKn. Religionen får vänta tills jag har boken.
Hur kul var de här att läsa om? Inte kul alls. men skit samma. lägger in lite musik också. :)

Kommentarer
linnéa säger:

äh detdär gör du bort på 10 min ok?

nä.. men det lät ju inte vidare kul iallafall, lycka till!

2011-03-29 | 18:51:09
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback