Walking on a dream

Imorgon står Yoga på morgonschemat. ska bli både kul och spännande. men framförallt tror jag det kommer bli jätte skönt att köra ett pass på morgonen. Efter skolan blir det att ta mina stackars ben över axeln och dra iväg till The studio för att bli fotograferad. Leka lite modell. Resten av dagen är oplanerad. den får bli som den blir men den blir nog bra i alla fall.
Snart ska jag gå iväg till mitt rum, vandring vandring vandring, (är på mitt rum nu i fantasin) ta fram träningskläderna, packa hygienartiklar, samt kläder inför den kommande dagen. sen blir det vandring vandring vandring, ut till vardagsrummet och slagga i soffan (försökte låta lite cool där, hoppas jag lyckades).
Adjöken!

Kommentarer
angelicaaa säger:

cooling ;D det var faktiskt skönt att träna i morse :)

2011-03-02 | 16:39:01
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback