småfjärilarna mina

notus ligger och ganger på sin filt med sina småtänder. Hans småtänder är typ sötast i världen. Dom är små, inte ens 1 cm och snea. Jag brukar lyfta upp hans nos, då kommer småtänderna fram.
Nu hade jag ju ingen bild på småtänderna så ni får inte se dom. Men jag ska skaffa fram en.

Jag känner mig lite smått stressad över ett prov vi har nästa tisdag. Alltså om 6 smådagar. Jag har inte börjat plugga ett knyst. Jag har inte ens gjort klar frågorna. Och jag tycker ämnet är småkansigt.

Nu sprang lillmimmi förbi också. Hon är så fet så de lät som tre småelefanter. Hon är försöt lilltoffsan.

Jag fick en förtidig födelsedagspresent idag också. En liten presse från konsum. Eller liten var den väl inte. Fast jo, om man tänker på längden är den lika lång som en bok brukar vara. Men om men tänker i tjocklek så var den inte så liten. Den är tjock, tjockare än lillmimmi. Och den är säkert massor med smaskiga smårecept.

Nu ska lilljag skriva ett nytt blogginlägg som handlar om kategorin "listor". Vi får se vad den bjuder på idag. Jag ska också fundera på vad som ska hända imorgon på skolan. Jag har en plan. Akta er angelica och linnéa. MOHAHAHAHA.
- jag saknar dessa två småfjärilar.

Kommentarer
linnéa säger:

haha lilladu är som rolig, tänk dig lillmimmi med småtänderna;)!

saknar dig med, varit tomt utan dig men det blir awesome att du kommer imorgon :):)

2011-03-30 | 22:16:38
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback