här inne hos mig,

Snurrigt skrivet kanske, men allting var snurrigt.
en fråga:
vet någon om de finns nnågon bloggsida där man kan lösenordsskydda vissa inlägg?

2010 var inte ett kul år. samtidigt som de var sjukt kul. jag gjorde mycket som jag inte gjort förut. t.ex. fylla 18 år vilket var toppen. min födelsedag var så himla kul förutom en grej som ludde berättat för mig senare men äsch. de är de andra människornas problem men synd att de ska ske i min närhet, jag har haft nog med sånt känner jag. men vidare då. en riktigt jobbig grej som hela familjen var med om var att bli förföljd - kallar jag de. en blev hotad till livet och vi andra fick hålla oss undan för plötsligt kunde han dyka upp där vi var och då skulle något hända. vad vet jag inte men inget trevligt tror jag. vi fick lov att låsa dörrarna när vi var hemma (vi låser aldrig dörren när vi är hemma). när vi var på baksidan var vi tvungen låsa dörren. i stugan tog vi med oss ett baseboll trä ifall han skulle komma och vi var tvungen att försvara oss. de var riktigt jobbigt att ständigt behöva vara rädd.
- bilden har inget med texten att göra, var bara tvungen att lägga in en bild så fick bli den här för tycker den är sjukt kul. xD
det värsta var ändå när vi var i Piteå på PDOL. Då fick vi ett samtal från farmor&farfar att Han var där. Jag har aldrig haft en sån panik, de var värre än en panikattack. varför skulle dom bli inblandad i allting? dom hade inte gjort ett piss. idioten ringde till pappa och sa en massa också. men som tur var hade vi två stora män i bureå som vi ringde till och dom åkte ut till stugan. fast då hann idioten åka därifrån, de var lite synd.
Än idag kan jag kika efter människan. Är han där? Var de där han? Kommer han in på jobbet idag? Var de där hans bil? Ser ut som han är där framme, jag vänder och går en annan väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback