tråkigt inlägg om svammelskola

jag måste göra en religionsuppgift till på fredag eftersom jag var sjuk förra veckan på lektionen och uppgiften känns bara dryg. man ska typ disskutera i en grupp om ett etiskt problem. problemet för mig är bara att jag inte har någon grupp och har aldrig haft. så jag kanske sparar uppgiften tills imorgon då jag har min syster vid mig som jag kan disskutera tillsammans med. så himla smart jag är, då slipper jag göra religionen ikväll (om ni inte förstått att jag VERKLIGEN inte vill göra uppgiften ikväll men ändå var tvungen, jag hittade ett problem som löste allting förutom att jag kommer få "lite" tid och inte kommer göra uppgiften som jag vill). har också varit duktig och skickat in samhällskunskapen också så nu är det endast två uppgifter kvar + en till som jag måste göra om då läraren inte fått in den fast jag skickat in uppgiften. fast tack och lov får jag göra den muntlig om jag vill. våran lärare är så himla snällt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback