the one i love

Dagen har spenderats i gymmet en stund och på universitetet. Helt oväd dag på universitetet. Visst, kul och se litegrann där men annars helt ovärt kan jag tycka. Gick inte på någon föreläsning för jag hittade inget som passade mig så jag gick mest runt.
Vissa stunder var grymt jobbiga, speciellt då vi skulle gå och äta.
Det var där jag såg dit sist i livet, det var där och i bilen på väg hem
som vi sa våra sista ord till varandra.
<3

Snart ska jag ut på en långpromenad med Notus, blir skönt förutom den förbannade blåsten. Den är helgalen idag. Trodde jag skulle blåsa bort några gånger tidigare men ickesanicke.
Adjöken!


- bild från förra helgen då jag plastade in notus, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback