Se dig om, är det någonting du vill ha

Åkte till Felle igår kväll för idag skulle vi fota och hålla på. Men imorse ringde min chef och ville att jag skulle jobba så de var bara att åka hem igen, vi hann med lite fotografering. Så idag har jag jobbat 13.00-20.15. Och efter jobbet kom L, L, J och V för att ha en spelkväll. Mycketmycket trevligt med mångamånga skratt.
Imorgon blir de också jobb. 13.15-18.15 sen hoppas jag någon har lust att hämta mig i Bureå så jag tar mig till stugan men vi får se hur de blir. Så vi får se när jag skriver ett inlägg igen, börjar tappa gnistan om den igen. Kom med förslag på vad jag ska skriva om.

Kommentarer
angelicaaa säger:

det är svårt att veta vad man ska skriva om ibland det håller jag med om :O men skriv om någonting roligt som nyss har hänt, någonting pinsamt, någonting som du aldrig kommer glömma osv? :)

2011-03-12 | 11:26:08
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback