Planering för mig själv

Tisdag: (Besök hos A) + jobba 13-20.15
Onsdag: Besök hos A (Ifall jag inte hinner tisdag) + resturang med mormor och mamma + bio med dom
Torsdag: middag hos farmor + Åka till Felle på kvällen
Fredag: Fotografering med Felle och Thess
Lördag: Jobb 13-18.15, stugan
Söndag: stugan

Vill göra: baka, träffa alla vänner, ha myskvällar, ut på äventyr, åka skoter, gå promenader, träna, festa, ha snöbollskrig, bygga snöskulpturer m.m. m.m.

Lovet har bara börjat men de är snart slut. Jag hatar att vi bara har lov i en vecka. Skulle vilja ta en vecka till för att vila ut och hinna med allt jag vill hinna med. och jag hatar att felle har skola hela veckan för jag behöver prata med kvinnan, träffa henne och bara ha våra tokkvällar just nu.

Ut med hunden nu.


- Fotografering Augusti 2010


Kommentarer
Felle säger:

Jag inser mer och mer att bilderna från fotograferingen blev rätt bra ändå :O

Shiet jag gillar ju faktiskt många av dem :O

Hihi kan du inte lägga dem på ett USB (redigerade och inte) och ta med nån gång så jag kan få dem? (A) Vi kan göra ett byte så får du alla NY bilder :) <3

2011-03-08 | 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback