party

  • Skola
  • Träning
  • Middag
De är vad dagen har innehållit. Inte allt för mycket som vanligt på veckorna. Men helt okej ändå. Träningen var tokjobbig och jag svettades som en galning och mina armar ömmade när vi var klara. Så nu ska jag nog sova gott i natt.
Morgondagen bjuder på lite mer sakar, så som:
  • Skola
  • Skriva ut texten till tatueringen
  • Hämta ut biljetterna till Jeff dunham
  • Möte
Efter mötet funderar jag på att åka och träna men vi får se hur mycket träningsvärk jag har och om jag orkar.
min blogg är lite smått förstörd för tillfället men jag ska försöka ändra på de någon gång.

Kommentarer
angelicaaa säger:

haha din blogg spårar lite ^^ så det blir så att du och din syster ska se jeff dunham? :D

2011-03-21 | 19:12:37
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback