i´m having fun, don´t put me down

Jag har just kommit hem, har varit ute och gått i 1,5 timme ute i skoterspåren med notus. Riktigt skönt var de och notus sprang omkring och var hellycklig.
Har gjort en asgod smothie också som jag sitter och smaskár på. och snart ska jag börja på naturkunskapuppgiften så jag får den klar.

Hörs!


1. Underbart väder, underbart spår, underbar hund, underbart väder
2. Notus springer just förbi mig


Recept på smothie
Hallon
Mjölk
Vaniljsocker

Mixa allt och häll upp i ett glas.
Enkel och lätt men ack så god

Kommentarer
linnéa säger:

du är så duktig som är ute hela tiden nea! (´+ska lätt prova dendär smoothien nån gång:D)

2011-03-13 | 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback