I love this place

Yogan i morse var lätt värd. Fast jag var tröttare än någonsin och jag helst bara ville åka hem och lägga mig igen. Men efter och nu känns det så himla bra. Ska göra om det nästnästa onsdag också förhoppningsvis. Sen till veckan under lovet ska jag nog dra med mig mamma på några yogapass. Jag börjar typ älska yoga. ska bli ett yoga freak. nej kanske inte. jag är hellre en gymfreak fast helst av allt skulle jag vilja vara en coolfreak (en som är cool jämt och ständigt).

Åter till dagen:

kom som väntat sent till skolan där jag slagit i min dåliga fot två gånger och jag ville börja gråta båda gångerna. typ den värsta smärtan efter händelsen så min fot blev dålig.
Efter skolan blev det iväg på The studio med tina, linnéa och miranda (bilden nedan är bilden jag köpte därifrån). det var jätte kul att få bli fixad (sminkad, fixa håret) och ompysslad. Även att bli fotograferad var jätte kul för jag, eller vi alla, hade en kvinna som var jätte hyper. skrattade hjäl mig några gånger där inne i studion.
Nu har jag typ nyss kommit hem och hunnit äta, blev bacon och grönsaker. mums. Ska se Big brother nu och fortsätta snacka med min lilla vän angelica. hon är en liten sockertopp som är kul och hon är väldigt vänlig.
mina små partypolare. diggar felles blick i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback