every step i take, every move i take

Nu är de färdigjobbet för i helgen. Nästa inplanerade jobb är om två veckor.
Har varit i stan idag och köpt en ny bädd till notus, svindyr så jävlar om han river sönder den eller den blir förstörd. Då blir jag förkrossad. Så nu är jag fattigare än någonsin. Ska leva på typ 50 spänn resten av månaden. Jihoo. Jag ska fixa de!
Nu blir de ut på en promenad med Notus och slappa framför teven med sjuklingen (mamma). Sen taggar jag morgondagen då jag ska träffa mattis, hoppas på en skotertur också men vi får se om vi tar oss ut till stugan och hinner köra något innan hon ska iväg. Vi ser ju! :)
Adjöken!


notus nya bädd, fast i bege

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback