Dag 07 - Favoritbloggar med beskrivning

  • Denize - hon är en mamma till två barn, en tjej på 6 år och en pojke på 11 månader. Har följt henne drygt ett år nu och tycker hon skriver bra, dessutom tar hon jätte fina bilder och verkar vara en jätte bra person.
  • Hurtbullar - för att de är mattis och linneas blogg och dom är två asbra vänner så jag bara måste följa dom, vad de gör på dagarna och sånt.
  • Oggii - angelicas blogg, hon är en toppenvän som är rolig, snäll, trevlig, omtänksam och allt en vän kan vara. Hon måste jag också följa, de har blivit som ett tvång att följa den. Hon skriver bra och roligt! :)
  • HanaPee - linnéa visade mig den här bloggen. en sjukt rolig kvinna som man inte kan låta bli att skratta åt. Gå in och läs!!!!
  • En hemlig blogg
  • Micah - en till mamma blogg, hon är 15 år och mamma till en dotter på några månader. har inte följt henne så jätte länge. och egentligen vet jag inte varför jagföljer denna blogg. tycker inte hon skriver speciellt bra, är lite småomogen, men ändå mogen. men det är något med bloggen som jag att jag måste följa den.
  • Sandra - en kompis till mig som blev mamma i somras till världens sötaste unge. henne följer jag för jag inte har så mycket kontakt med henne längre men ändå vill veta hur hon har, hur hon har de och hur allting går. hon är en helt underbar människa som har hjälpt mig mycket med en grej som ingen annan har kunnat hjälpa mig med, hon har varit den enda som förstått vad de är jag har gått och går igenom.jag vet att jag alltid kan vända mig till henne ifall de är något, hur dålig kontakt vi än har.
De är några bloggar jag följer och som är favoritbloggarna, dom flesta klickar jag in på varje dag, vissa mer sällan.

Kommentarer
angelicaaa säger:

ååh jag var med! :D vad roligt! :D:D you made my day girlfriend :)

2011-03-18 | 10:19:40
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback