Dag 02 - Mina 3 största intressen

  1. Fotografera
    - Jag älskar att fotografera, det är som terapi för mig. Många gånger då jag mått/mår dåligt tar jag kameran runt mig och hunden under armen och går ut och fotar. Tycker jag ändå hittat ett bra sätt istället för att hålla på med andra dumma saker.
  2. Trädgårdsarbete
    - Jag har insett, eller jag insåg väl nu, att jag älskar att hålla på i träfgården, så olika saker och se allting växa och sedan skörda. Jag har nog fått de från min mamma som också älskar att hålla på i trädgården.
  3. Resa
    - Jag skulle vilja upptäcka världen, se vart de är jag trivs bäst, kanske bosätta mig där. Sola, bada, shoppa, partaya, och bara leva livet. Just nu siktar jag på en resa med kompisarna (hoppas jag) och sedan en jorden runt resa, någon som vill med?


    Sen älskar jag ju att vara med mina vänner och allt sånt som hör ungdomen till. :)

Kommentarer
linnéa säger:

bra med intressen (Y) dina vänner älskar att vara med dig också!

2011-03-13 | 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback