can´t take no more

de här är idioternas dag idag. har varit omringad av idioter nästan hela dagen. från utvecklingstörda till en kvinna som knuffar mig och sedan strycker mig på kinden. kvinnan slog nästan allt ändå, jag ville typ klappa till henne för först knuffar hon till mig när jag står i kön för att hoppa på bussen sen inne i bussen (hon går in före mig) så vänder hon sig om och säger att hon blir så irriterad på dom som går före och jag bara: jag gick inte före. (jag stod jämsides med den där tanten) då envisas hon med att säga att jag gjorde de och stryker mig på kindhelvetet. så kärringjävel om du läser de här, som du nog inte kommer göra, så vill jag bara säga: Dra åt helvete, du är en jobbig liten kärring som inte fattar någonting.
och ja, jag vet att jag överreagerar men idag får jag överreagera åt allt. allting är tillåtet idag så ni kan ju bara vara tysta om att jag överreagerar!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback