AIK

Morgonen började med en promenad på 25 minuter, inte så länge men ack så skön. Vovven var hur lydig och duktig som helst också så det var en toppenpromenad. Sen in för att käka lite frukost framför en film. Och vid 11 tiden drog jag mig mot byn för att möta upp mattis och vi tog en promenad på 1h och 15 min. Riktigt skönt väder, vi gick båda i bara långärmad tröja. Mycket prat blev de också, allt mellan himmel och jord och kan bara säga att de behövde jag! :)
Nu är de hockey på teven, sista matchen mot linköping och jag tänker se hela. AIK leder tack och lov. dom måste vinna denna match. jag är galet nervös och domaren gör mig sjukt arg vissa gånger.
Vi hörs!
Och håll tummarna för AIK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback