Tummen upp

Igårdagen var så himla kul. bästa på länge. Hela dagen. Kom inte hem förrän någon gång efter fyra. FIck gå runt typ hela stan för att hitta en jäkla taxi, men hittade ändå ingen. Tillslut såg vi en taxi som redan var bokad men då fick vi iaf numret till taxijäveln så tillslut kom det en!
Skulle lätt vilja göra om gårdagen.:)
Men nu är det över. Skolan är över.
Umeå är över vilket känns sjukt tråkigt. För som jag trivs här.
Men någon gång kanske jag flyttar tillbaka :)
Ska snart gå till bussen och åka hem till skellefteå.
För kvällen kanske spenderas med linnea vilket var superlänge sedan.
Vi hörs! :)

Kommentarer
Majsan säger:

svar; kmr sakna dig med!

ifall ja nu ska ha en inflyttningsfest(troligtvis) då får du sova över <3

kmr sakna större delen av klassen <3

det vare :) gick barfota hem efter att vi sagt hejdå :]

Du är en finbrud <3

2011-06-17 | 19:49:47
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/
angelicaaa säger:

jag kommer sakna dig så jävulskt! vi får inte tappa kontakten, vi får bara inte! Det var synd att jag va tvungen att åka lite tidigare än er men ni verkar då haft roligt :P

2011-06-20 | 19:01:16
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback