sämst natt

ååååh jag har sovit sämst inatt. vaknat typ tusen gånger och trott att ett spöke har varit här. låter asfjantigt men det var läskigt. sen den förbaskade klockan som är i sovrummet slår varje timme och halvtimme. och inte nog med att jag sovit sämst så väckte notus mig med att stå och gnälla vid sängkanten och när jag vaknar hoppas han upp i sängen och lägger sig bredvid mig OCH SOMNAR!! jävla hundjävel. Då kunde jag väl fått fortsätta sova vidare? och nu ser jag på sjunde himlen och jag tycker dom bara är töntiga och jag blir irriterad. men det finns inget annat på teven.
ska tvinga upp notus nu och gå ut. han ska fan inte få sova om han väckt mig!

Kommentarer
angelicaaa säger:

det är synd om dig som måste se på tv fastän du inte vill ^^

2011-06-22 | 12:45:36
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/
linnéa säger:

älska livet (L) haha

det kommer bättre dagar nebiolo!

2011-06-22 | 15:31:20
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback